Godkänd TheReaIPandza | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheReaIPandza

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: TheReaIPandza

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? therealpandza

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Samuel Andersson är en väl-uppfostrad person vilket är glad att hjälpa andra personer i varenda tillfälle som han får. Samuel är en fordon-intresserad induvid vilket betyder att han har mycket med kunskap om fordon av olika sorter. Samuel är uppväxt I Lund, Skåne i ett medel-storleks hus i centrala Lund. Samuel har inget jobb men studerar till Personbils-mekaniker. Samuel är väldigt omtänksam och hjälper folk i varenda tillfälle. Samuel har mycket fritid pågrund av att han inte har ett jobb.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Samuel har kunskap om fordon, han är också välidigt omtänksam och snäll mot personer som han träffar oavsett vad.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dålig på att hantera vapen, kan vara jobbig i vissa tillfällen, inte så smart gemfört med andra människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra serverns RP mycket mer seriöst och trevlig till personerna av Avena's community. Situationerna kommer att bli mer verkliga och lik det riktiga livet, min tanke är att servern ska bli mycket verkligare och att "communitien" ska bli trevligare och mer välkommen till nyare spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det stämmer, jag har spelat på många olika roleplay servrar så som den britiska servern "PoliceMP" och t.ex de svenska Unive och Kronan roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst betyder att man ska ge den andra personen en chans att "vinna", det menas att ifall jag t.ex skulle haft ett automat vapen och den andra personen en t.ex hand pistol så ska man ge dem en chans att skada mig istället för att bara skjuta ner dem. Ett till exempel är tillexempel ifall jag har en snabb bil som t.ex en Audi RS7:a och polisen har en saab så skulle jag behöva ge polis en chans med att t.ex krascha min bil eller inte använda bilen till sin fulla "potential".

Vad är suntförnuft för dig? Sunförnuft för mig inom roleplay är att man ska göra saker så verkligt som möjligt, man ska inte gå in i en local och skjuta ner en massa av personer för ingen anledning. Man ska "roleplaya" ut situationen så realistiskt som möjligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat-logging - man inte ska t.ex lämna servern för att undvika konsekvenser som t.ex en ban. CopBait - Att man inte får försöka få polisen efter sig, t.ex köra för fort framför dem för att få deras uppmärksamhet är emot denna reglen. FRP, fail roleplay är någonting som inte får hända, detta menas med att alla scenarios ska vara så nära riktigt som möjligt, man ska inte skjuta folk för ingen bra anledning som i verkligheten, man ska inte köra in i en vägg och sedan flyga där ifrån, osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Positivt, jag gillar att bidra i seriösa "roleplays" och har blivit rekomenderad denna servern av en vänn på grund av deras förståelse för min brinnande passion av seriösa roleplay servrar,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom