Zecco | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Zecco

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Zecco

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ange ditt födelsedatum: 1 December 2007

Ange ditt Discordnamn: Z3cco#4167

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en kille på 17 år. Jag går i gymnasiet samt tränar gym och fotboll varje dag i veckan medans jag är inne och roleplayar på avena på fritiden efter dessa träningarna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 4 timmar varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ca 1 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på avena då jag känner att mitt jobb som staff kommer kunna underlätta för staff teamet men även de spelare på servern då jag tar mitt jobb som staff väldigt seriöst och mitt ända mål är att göra servern till en bättre server för att få avena ett så gott rykte som möjligt. Jag ansöker även till staff då jag vill hjälpa människor och kunna visa dom bra support i både discord och ingame för att de nya spelarna inne här ska se den bästa sida av avena roleplay.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa i discorden genom att sitta och ta support ärenden för att underlätta för de personer som behöver hjälp men även i spelet för att stoppa personer att bryta mot de regler som servern har och att hjälpa till när medlemmarna skickar reports om saker de behöver hjälp med eller om de har frågor.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett seriöst staff arbete. Jag kommer hjälpa till inom discorden samt ingame med reports och för att hjälpa till i discorden kommer jag att hålla koll i support för att hjälpa de personer som behöver hjälp men även tickets om de finns någon som behöver hjälp genom de.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom bra och håller mig lugn för att inte stressa upp situationen mer. Jag försöker även att lugna ner den andra personen för att hålla samtalet professionellt och att inte göra de värre.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom