Godkänd _realtrixzy_ | Medlemskap ansökning [Benjamin]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

_realtrixzy_

Gäst
Användarnamn: _realtrixzy_

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? 𝕋𝕣𝕚𝕩𝕫𝕪/_realtrixzy_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Alexander Berg och växte upp i en småstad där sammanhållning och att stötta varandra alltid har varit en viktig del av livet. Genom att få människor att känna sig sedda och glada har jag hittat min passion – att hjälpa andra. Det är därför jag vill bli polis. Att kunna bidra till trygghet och vara en person människor kan vända sig till i svåra stunder känns som mitt kall. På fritiden gillar jag att träna och umgås med vänner och familj. Min plan för framtiden är att utbilda mig till polis och fortsätta arbeta för att skapa ett tryggare samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, Roliga scenarion och en fantasifull värd av polis rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på att vinna sina scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft tänk logist. NLR New life rule är förbjudet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp de har jag har spelat på många servers samt sen har jag ägt servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom