Intagen S40 | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S40

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: S40

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 9 December 2010

Ange ditt Discordnamn: S40

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter adam tycker om att spela på avena roleplay. Jag är väldigt aktiv därför känner jag att jag hade passat bra som staff igen. Jag kommer lägga ner mycket tid på att vara staff tex kommer jag specca väldigt mycket samt ta reports! Jag kommer även försöka bli ansvarig över typ support krim servervakt jobb så jag kan hjälp till med det så att tex alla har ett jobb och att det finns chef till alla jobb. Samt har jag varit staff här tidigare så kan alla commands och allt man behöver veta. Kommer vara super super aktiv samt ta mycket support och liknaden. Samt tycker jag mycket om att spela på fritiden. Jag är en snäll person som när tex jag tar support är jag trevlig och inte sitter och kacksar mig eller sånt liknaden tycker bara att det är dåligt och tråikgt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ungefär 6-7 timmar om dagen de beror på vilken dag det är men nu på höslovet kommer jag vara super aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 2023

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff på avena för att jag vill hjälpa comminutyn att växa samt så vill jag göra så alla har en rolig rp samt roliga senarion sen kommer jag hjälpa till att få bort lallarna som förstör senarion och rpn. Dom ska vara bannad. Samt ville jag hjälpa avena för jag tycker om servern samt tycker jag om alla staffs. Samt som sagt är jag aktiv så jag kommer kunna hjälpa till jätte bra och mycket. har varit staff tidigare så jag har mycker erfarenheter av staff så jag kan allt jag behöver veta. Samt tycker jag avenas rp är lite si sådär just nu den är både dåligt och bra. Vissa saker lärs fiksas samt kommer jag försöka grinda upp till sr mod och sånt dära så jag kommer vara supppeeerr duuuuppperrr aktiv. förra gången jag var här lämnade jag nästan driket men det kommer jag inte göra denna gång Jag kommer lägga ner mycket tid på att vara staff tex kommer jag specca väldigt mycket samt ta reports! tex jag tar support är jag trevlig och inte sitter och kacksar mig eller sånt liknaden tycker bara att det är dåligt och tråikgt.

Vad är din uppgift som Staff? Uppgiften som staff är att man ska se till så att alla sköter sig och följer reglerna alltså dom ska hålla koll på reglernbrott. Samt ska dom se till så det är en bra och realistiskt rp på server och göra allt dom kan för att får bort dom lallaren och dom som inte sköter rpn. Man ska veta hur man bannar folk och hur man använder coommands tex som /sc -Man skriver i staffchat. reportlist- Man tar upp en lista över vilka som har skickat in reports. /spec man får upp en specmeny där man ser vilka man kan specca. /Ban- Man bannar någon från spelet. kick- Man kickar någon. /SETJOB- Man sett jobbar någon som tex polis

Vad kommer du att bidra med som Staff? Det jag kommer bidra med är en aktiv samt en bra och social rp. Som sagt är jag aktiv det är en sak jag kommer bidra med samt kommer jag specca vädlgit mycket så jag kommer se till att lallaren och dom som it sköter sig försvinner fårn servern jag vet alla regler samt hur man är staff samt kan jag alla commmands Kommer vara super super aktiv samt ta mycket support och liknaden.

Hur hanterar du stressiga situationer? Det jag kommer bidra med är en aktiv samt en bra och social rp. Som sagt är jag aktiv det är en sak jag kommer bidra med samt kommer jag specca vädlgit mycket så jag kommer se till att lallaren och dom som it sköter sig försvinner fårn servern jag vet alla regler samt hur man är staff samt kan jag alla commmands Kommer vara super super aktiv samt ta mycket support och liknaden.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom