Nekad TheReaIPandza | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheReaIPandza

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: TheReaIPandza

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? xxpanza

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Namn: Samuel, Andersson. Uppväxt i Lund, Skåne. Bakgrund: Intresserad av fordon.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kunskap om fordon, snäll, omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dålig på att hantera vapen, kan vara jobbig, inte så smart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förbättra situationer så att de blir mer som det verkliga livet, göra saker mer verkligt och seriöst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det stämmer, jag har spelat på många olika servrar så som "PoliceMP" och t.ex Unive, Kronan osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge någon en chans att vinna, t.ex om någon siktar vapen mot mig att jag inte ska skjuta ner honom direkt ifall jag har ett kraftigare vapen eller att jag ska ge polisen en chans in en biljakt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man t.ex går in i nån butik och gör någonting som inte skulle hänt i det verkliga livet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat-logging - man inte ska t.ex lämna servern för att undvika konsekvenser som t.ex en ban. CopBait - Att man inte får försöka få polisen efter sig, köra för fort franför dem för att få deras uppmärksamhet är emot denna reglen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, kan inte tänka på något i detta tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom